Ang Pag Ampo Sa Kaluwasan




Amahan nga naa sa Langit, Ako karon nag-angkon nga nakasala kanimo ug naghinulsol. Nagkinahanglan ako sa imung pagpasaylo. Ako karon nagatoo nga ikaw nagpakamatay sa krus alang sa akong mga sala, ug ikaw nag-andam ug lugar diha sa langit. Karon Ginoong Hesus ako kang pasudlon ug dawaton sa akong tibo-ok nga kasing-kasing isip akong Ginoo ug Personal na Manluluwas. Salamat sa imong dakong gugma kanako. Karon ako kang pasalamatan sa kinabuhing walay kataposan (Eternal life) nga Imong gihatag na kanako, ug karon akong tuohan karon nga ang akong ngalan nahisulat na sa Libro Sa Kinabuhi.( Book of Life ). Salamat sa kinabuhing walay kataposan . Tabangi ako Ginoo na magkinabuhi sumala sa imong kabubot-on. Sa pangalan ni Ginoong Hesus. Amen.


Igsoon, Higala, Sir, Maam kung ang imong pag ampo kinasing- kasing gayud. Pag maya ug palipay kay ang imong ngalan nahisulat na sa Libro sa Kinabuhi.

Juan 6:47 “Sa pagkatinood sultihan ko kamo ang nagatoo kanako adunay kinabuhing walay kataposan”.


WELCOME TO THE FAMILY OF GOD
Copyright © 2013 Eternity Check and Blogger Templates - Anime OST.